آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

اندکی صبر...سحر نزدیک است

 
شب سردیست و من افسرده
راه دوریست و پایی خسته
تیرگی هست و چراغی مرده
می کنم تنها از جاده عبور
دور  ماندند ز من آدمها
سایه ای از سر دیوار گذشت
غمی افزود مرا بر غم ها
فکر تاریکی این ویرانی
بی خبر آمد تا باد دل من
قصه ها ساز کنم پنهانی
نیست رنگی که بگوید با من
اندکی صبر سحر نزدیک است
هر دم این بانگ برارم از دل
وای این شب چقدر تاریک است

ای انسان!

ای انسان !
قدر خود را بدان.
به حدی گرانی، که فقط خدا توان خریدنت را دارد...
پس خود را به قیمت حسرتی تلخ، به تاراج مده !

گفتگویه کوچولو

بهش میگم لاکات کو؟

میگه پاکشون کردم!من آقام

گفتم لاکامو ببین(سریع نشونش دادم دستمو)

گفت ببینم(دستمو گرفت و قشنگ نگاه کرد و با یه حالتی گفت)

گفت تو خانومی زشت نیس.

یه لبخندی زد و رفت دنبال شیطونیش


1تا4

1.خدا پیری و نداری رو به هیچ کس یه جا نده(سخنانه خفنه آقاجون)

2.خدا خیلی تنهاست گاهی فکر میکنم ما آدما نباید دم از تنهایی بزنیم چون اونو داریم و هیچ وقت تنها نیستیم....خدایا دوست دارم...خداجونی(امروز به این فکر کردم)

3.انقدری که از گله دقیقه نود و سه فرانسه خوشحال شدم از برده ایران برابر کره خوشحال نشدم ساعت دوازده و نیم آدرنالین فوران شد.....با اینکه بازی مساوی شد و منم اسپانیایی ولی کلی کلی خوشحال شدم(احواله دیشبم)

4.با اینکه فیلم هندی دوست ندارم ولی امروز میخوام یه دونه اش روببینم(تا دقایقی دیگه لامصب سه ساعت و اندیه)

پاییز

پاییزو دوست دارم به خاطر خش خش برگ های پیاده رو، به خاطر آسمون ابری و دلگیرش، به خاطر بارون نم نمش، به خاطر غروبای غمگینش، به خاطر زرد و سرخ و نارنجی بودنش، واسه مرغای مهاجرش، واسه ننوشتن خودکار توی هوای سردش،برای شبای طولانیش، برای شاخه های لخت درختاش،برای لطافتش، برای رقص باشکوه و موسیقی زیبای برگ های درخت هاش، برای آزاد شدن و پروانه شدنش ..
پاییزو دوست دارم برای اینکه ساعت ها برم زیر بارونشو با تموم وجود حس کنم در اوج احساس خلقتم، خدا را بپرستم و عاشقانه فریاد بزنم که دوسش دارم ...
پاییزو برای عاشق شدن و عاشقانه زندگی کردن دوست دارم ...

troll4

خشتک پاره=خشت+تک+پاره

ادامه مطلب ...

انســــــــــــــــانیت

" اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ، 
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی .....، 
و آن جا « انسانیت » است."

خنده دار :))

یکی از آشناها تلویزیون ال سی دی خریده بود
بهش گفتم مبارک باشه ال سی دیه یا ال ای دی ؟
گفت نه گاگول ال جیه الجـــــــــــــــــی !

من :|


اگه کسى براى چهارمین بار چیزیو تکرار کرد و شما بازم نفهمیدى چى داره میگه...
یه لبخند ژکوند بزن، چند ثانیه نگاش کن، حــَله
طرف خودش میفهمه تعطیلى!! :))


این مغز آدمی هم عجیب جانوریه!.
یادش می‌مونه که یه چی یادش رفته!
اما یادش نمی‌مونه که چی یادش رفته ! 


دوستِ عزیزی که سعی داری با دهن بسته خمیازه بکشی…
چه کاریه واقعن ؟ ! جاش سوراخای دماغت باز می شه خب بدتر میشه


یه جا رفتیم مهمونی یارو رفت تو آشپزخونه چایی بیاره؛ 
گفتیم 2 دقیقه اومدیم خودتونو ببینیم
بی شعور اومد نشست میوه نیاورد دیگه :| D;

ادامه مطلب ...