آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

دوری و دوستی بیشتر از این!!!!!

هفت تا عمو دارم و دوتا عمه مهم مقدارشون نیست مهم اینه که سالی یه بار میبینمشون اونم به خاطره اینکه سال نو شده. 

تازه بابم میگه این نصفه مقداریه که باید باشن.......از دو مادر که سر جمع بیست و چندتا بچه زاییدن همین قدر موندن که اونم این همه مهر و محبت دارن بهم نمیدونم به حالشون باید بخندم یانه.......!!!!

۵فعل حیاتی

کل دنیای ما و روابطمون با هم رو پنج تا فعل میچرخه: 

داشتن 

دادن 

خواستن 

کردن 

شدن

<=>

به اندازه خودت مشکل داری........اگر انقدر بزرگ هستی که در ذهن کسی نمی گنجی پس بدان مشکلاتت هم بزرگتر از خودت خواهند بود....... 

 

ادامه مطلب ...

روانی ایسم

گاهی میبینم ولی نه آنچه را که باید دید و از ندیدن باید ها دچار شکست و دلسردی میگردم ...... 

 

قبلنا مینوشتم تا یکی بخونه تا اون بفهمه ولی دیروز نوشتم نه به یاده کسی و نه به خاطره کسی فقط برای خودم امروز مینویسم بی هیچ دلیلی و گاهی هیچ نمینویسم و فقط می اندیشم......

#_# @_@ *__* (نه همین حالا)

چرا همیشه همه جا فرشته ها رو یا بچه هایی میکشن که یه پارچه به رسم ادب وصله بهشون یا خانوم هایه بسیار زیبا که از دیدنشون ادم سیر نمیشه.........یعنی هیچ کی دوست نداره یه فرشته مرد بکشه؟!!!!! 

وقتی یاس رو بو میکنم چشمام رو میبندم و به بهشتم فکر میکنم.....جایی فقط و فقط برایه من....

ادامه مطلب ...

خط چندم!!!

گاهی با حرفام سر خودمم کلاه میذارم......خودمم دیگه به روی خودم نمیارم....